En tjejs dröm..

Som jag tidigare har berättat så sitter jag och letar lägenhet för fullt..
Jag vill ju flytta ihop med min pojkvän och helst till en lägenhet här i Haninge. Är ju så sjukt svårt att få tag på hyreslägenheter i dagens läge! Det byggs ju typ bara bostadsrätter. Jag fattar verkligen inte hur människorna tänker?!
Hur ska ungdomar som typ precis kommit in i arbetslivet ha råd? Alla får inte ens ta ett lån liksom.. Man måste ha fast jobb osvosv.
Jaja hur som helst så blir de nog en bostadsrätt iallafall.
Men är inte bara att flytta, är mycket som måste fixas först, men tycker att de är så kul att kolla runt och typ få drömma lite.
Jag har ju ett krav och de är ett badkar hehe och nu har jag kommit på ett till. En walk in closet, huuuuur soft skulle de inte vara?! Typ en dröm som man alltid haft hehe skämt å sido Fredrik du behöver inte oroa dig.

Åh vill flytta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0