Ett nytt försök

Hej på er! Saknat mig? Hehe.
Ger bloggen ett till försök och ledsnar jag så lägger jag ner.
Dom senaste dagarna har endast bestått av jobb sen har jag typ åkt hem och lagt mig på en gång..
Har jobbat hela helgen också, skönt att tjäna cash istället för att slösa dom på krogen och ligga hemma med bakfylla ;) allt har sina fördelar huh?!
Sitter på bussen på g hem nu, ska träffa min älskade.. Inget speciellt planerat utan blir nog bara chill skulle jag tro med tanke på att de är söndag och jobb i morgon.

Har inte känt mig ok i kroppen de senaste dagarna, har mått illa och haft konstant huvudvärk.. Så har legat efter med gymmet igen. Men veckan som kommer ska jag ta mig i kragen och verkligen börja gå dit regelbundet.
Känner mig så sliten och slö och fruktansvärt lat, vill bli pigg och fräsch igen hehe. Var är motivationen?! Nu jäklar!

Tror jag har druckit 5 koppar kaffe idag, sliten tjej,hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0