Good to be back!

Godmorgon! Allt väl? Med mig är det väl bättre, kunde inte hålla mig från bloggen längre haha.

Var och gymma igår för första gången på över en månad! Lovade mig ju själv att jag skulle sätta igång i september igen så var bara att sätta på sig träningsskorna och pallra sig dit.
Körde i en timme, trodde att jag skulle spy haha. Körde nästan på hälften utav dom vikterna jag brukade köra med annars, och minska på varje set. Får väl typ börja om då, men jag kommer nog komma i gång ganska snabbt igen. Efter gymmet så träffade jag Nicole och käkade med henne i centrum.
Sen träffa jag pojken och slaggade hemma hos honom.
Idag ringde klockan tjugo i nio, bara för att man är ledig så gäller de att inte sova bort dagen ;) huh?!
Är på g hem till Nicole, vi ska frukosta tillsammans innan gymmet.
Sen har jag nageltid klockan två.. Ingen aning om vad jag ska göra sen, om jag åker hem till rönninge eller stannar kvar i Haninge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0