Grå dag, grå bild

blev aldrig något gym för mig efter jobbet. Var tvungen att åka hem och fixa lite saker sen plockade jag upp Nadja så åkte vi hem till mig och kolla film. Såg scary movie 5 haha shit vad jag garva! Dom där filmerna är så jäkla sjuka, fattar inte var dom får allt ifrån.
Var nog lika bra att jag åkte hem efter jobbet och bara tog de lugnt för jag har mått så sjukt illa hela kvällen.
Hoppas verkligen inte att de är någon sjuka på gång eller så.. Ska iallafall ta mig till gymmet i morgon!

Blev precis upphämtad utav pojken och nu är vi på väg hem till honom, sover där i natt mys!
Vi lär åka raka vägen dit med tanke på att de är ett helvetes väder ute, helt sjukt vad de regnar..
Men nu tänkte jag vara lite social med de andra.
Sov gott så hörs vi i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0