Hääälj 😄


var med faster till gymmet idag, körde i en timme fyfan var helt slut efter! Tror min kropp behöver vila från gymmet nu i helgen.
Efter så blev de en redig skål med gröt och ett varmt bad, såååå skönt! Körde på en ansiktsmask å skrubba hela kroppen, badsalt och massa skum hehe. Saknar verkligen att ha ett badkar hemma, när jag skaffar egen lya så kommer jag ha badkar som ett krav haha.
Min farbror fyller år idag, så grattis till honom! Dom skulle ha middag där hemma med massa vänner.. Men jag åker ju ut till ingarö idag med pojken och hans familj. Vi ska fira honom och hans lillebror som fyller år snart.
Blir nog riktigt trevligt, stannar där över helgen och på måndag börjar allvaret igen usch!
Men hoppas att ni får en bra helg allesammans 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0