så mycket tankar just nu..

Just nu så känns allt som en pannkaka i skallen på mig. Har så mycket tankar som surrar runt och mitt hjärta vill en sak men min hjärna en annan..
Jag sitter och kollar runt på lägenheter samtidigt som ja vet att de krävs så mycket för att ja skulle kunna dra hemiifån. Jag drömmer om en bil, samtidigt som ja vet att ja typ inte skulle ha någon användning för den..
Jag drömmer om feta löner, jag vet inte om jag vill jobba eller plugga..och om ja börjar plugga så vet ja inte vad ja ska plugga till. Jag hatar mitt vardagsliv, allt går i samma cirkel och jag orkar bara inte mer.. Jag vill ha något nytt!
Jag vill flytta utomlands och börja jobba, träffa nya människor och börja om på nytt. Slippa äckliga Sverige och denna värdelösa kommun som man ändå kan sakna så otroligt mycket och Stockholm som kan vara helt underbart. Rädd för att åka ifrån allt och alla man älskar, men de kan ändå vara otroligt nyttigt.
Men som sagt så är de så mycket som snurrar runt just nu.. jag är bara 20 år och de är okej att inte veta vad ma vill med livet då.. de kanske man aldrig vet eller behöver veta heller. Man tar vägar hit och dit, i bland gör man fel val men de är inget att ångra, de blir en läxa och då gör man om och gör rätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0