Shopping

Sorry för sen uppdatering!
Slutade tidigt idag men haft fullt upp.. Löning today, de säger väl allt ;) hehe nä men sprang runt på stan efter att jag slutat. Var tvungen att köpa nytt löshår, då jag färgat håret igen haha så otroligt less på att slänga pengar på detta hår, men vad gör man inte då jag verkligen avskyr att vara korthårig. Men då jag skrivit kontrakt med min frisör om att jag inte får färga håret förens i Juli så kan man ju hoppas att de blivit bättre och börjar växa hehe.. Så en dag kanske man slipper de här jäkla löshåret kan man ju hoppas.
Köpte mig en jättemysig höst/vårjacka också! Blev dökär, sen kan skinnjackan bli lite kall å vinterjackan för varm och då är denna perfekt hehe.
Mötte även upp pojken i stan, så åkte vi hem till mig och käka och sen hem till honom och kolla film. Hoppade över gymmet, ville tillbringa kvällen med honom istället.. Lilla sjuklingen.
Har faktiskt också känt mig frusen osv, hoppas inte att jag åkt på något nu!
Nä nu tänkte jag sova, så godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0